Uutiskirje 12/2020

Vuoden viimeinen tervehdys Turun Baletilta!

Ajankohtaista
Vuosi 2020 on ollut poikkeuksellinen ja kaikkien muiden toimijoiden tavoin, myös kinky-yhdistykset ovat joutuneet sopeuttamaan toimintaansa uudenlaiseen maailmaan. Poikkeusoloista huolimatta lähes 2/3 vuoden suunnitelluista tapahtumista toteutettiin ja tänäkin vuonna olemme saaneet toimintaamme mukaan lukuisia uusia jäseniä.

Vuosi 2021 otetaan vastaan huomenna keskiyöllä, mutta alkuvuosi tuskin tuo vielä suuria muutoksia tilanteeseen, ja esimerkiksi perinteisesti tammikuun viimeisenä viikonloppuna juhlittava Fetish Club: Uniformal siirtyy toiseen ajankohtaan. Olemme kuitenkin toiveikkaita, että pääsemme jossain vaiheessa vuotta juhlimaan 20-vuotiasta Turun Balettia! Tulevalle vuodelle on myös suunniteltu jo muutama työpaja, ja miitit sekä kokoukset jatkuvat normaalisti heti kun se on mahdollista.

Toivotamme kaikille jäsenille, seuraajille sekä yhteistyökumppaneillemme onnellista uutta vuotta 2021!

Yhdistyksen 2020 jäsenmaksut ovat voimassa 28.2.2021 saakka ja vuoden 2021 jäsenmaksujen vastaanotto alkaa 1.1.2021. Yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa sinut kaikkin jäsenetuihin, mahdollistaa osallistumisen yhdistyksen toiminnan kehittämiseen Baletin foorumilla ja tärkeimpänä tukee Baletin toiminnan jatkumista. Vuoden 2021 jäsenmaksu on 15 € ja löydät ohjeet jäsenmaksun maksamiseen täältä.

Tossumiitit
Varsinais-Suomen koronakoordinaatioryhmän max. 10 hlö kokoontumisrajoitussuosituksen mukaisesti peruutamme pe 8.1.2021 Tossumiitin. Seuraava Tossumiitti on pe 5.2.2021, mahdollisista muutoksista tiedotetaan erikseen.

Lista vuoden 2021 tiedossa olevista tapahtumista löytyy foorumiltamme.

WWW  |  FORUMFACEBOOK  |  RYHMÄ HOLVI

Info # +358 50 577 2382 | @ Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. / Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. | @ Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. / Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.