Uutiskirje 4/2021

Huhtikuun uutisia Turun Baletilta!

Kevätkokous
Yhdistyksen sääntöjen mukaisesti kevätkokous tulee pitää 30.4.2021 mennessä ja tämän mukaisesti tilinpäätös vuodelta 2020 on luovutettu toiminnantarkastajalle maaliskuussa. Yhdistyksen hallituksen päätöksellä, sekä toiminnantarkastajan hyväksynnällä, siirrämme kevätkokousta myöhempään ajankohtaan jolloin kasvokkain pidettävät kokoukset ovat jälleen mahdollisia.

Yhdistyksen vuoden 2021 jäsenmaksu on 15 € ja tällä hetkellä ainoa kanava jäsenmaksujen suorittamiseen on Holvi-verkkokauppamme. Yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa sinut kaikkiin jäsenetuihin, mahdollistaa osallistumisen yhdistyksen toiminnan kehittämiseen Baletin foorumilla ja tärkeimpänä tukee Baletin toiminnan jatkumista. Löydät lisätietoja jäsenyydestä täältä.

TB Jäsenet: Discord-miitti
Kutsumme yhdistyksen jäsenet ensimmäiseen Discord-miittiimme perjantaina 9.4. klo 18-20! Palvelimen puhekanava on avoinna miitin ajan ja muut kanavat mm. #historianluokka, #kuvisluokka sekä seuranhakuun tarkoitettu #wanhojentanssit ovat avoinna teksti- ja kuvamuotoiseen keskusteluun 24/7. Discord-palvelimen osoitteen sekä liittymisohjeet löydät foorumin jäsenpuolelta.

Kaikki kasvokkain toteutettavat tapahtumamme ovat toistaiseksi peruttu kokoontumisrajoitusten mukaisesti, tiedotamme asiasta heti kun tähän tulee muutos.

WWW  |  FORUM  |  FACEBOOK  |  RYHMÄ   |  INSTAGRAM  |  HOLVI
Info # +358 50 577 2382 | @ Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. / Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. | @ Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. / Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.