Uutiskirje 6/2021

Aurinkoista kesäkuuta Turun Baletilta!

Kevätkokous

Toukokuun alussa tuli voimaan laki väliaikaisesta poikkeamisesta yhdistyslaista, jonka johdosta kevätkokouksen järjestämistä voi siirtää syyskuun loppuun saakka. Tällä hetkellä suunnitelmana on järjestää kevätkokous viime vuoden malliin jäsenten kesämökkiviikolla. Tästä tiedotetaan erikseen lähempänä ajankohtaa.

Yhdistyksen vuoden 2021 jäsenmaksu on 15 € ja helpoin tapa jäsenmaksun suorittamiseen on Holvi-verkkokauppamme. Yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa sinut kaikkiin jäsenetuihin, mahdollistaa osallistumisen yhdistyksen toiminnan kehittämiseen Baletin foorumilla ja tärkeimpänä tukee Baletin toiminnan jatkumista. Löydät lisätietoja jäsenyydestä täältä.

Siis ei meillä lasketa, mutta huomenna perjantaina 4.6. klo 18 katkaistaan vihdoin 193 päivää kestänyt tauko Baletin kasvokkain järjestettävissä tapahtumissa Marskimiitin merkeissä! Löydät lisätietoja tapahtumasta täältä. Tätä seuraava Marskimiitti järjestetään la 19.6. klo 16.

Fetlife

Turun Baletti on nyt myös Fetlifessa! Olet tervetullut seuraamaan profiiliamme saadaksesi uutisia sekä tietoja tapahtumistamme. Hyväksymme kavereiksi vain yhdistyksiä sekä yrityksiä sillä tiliämme hallinoi useampi ihminen.

Infopuhelin

Baletin infopuhelin on poistunut käytöstä 1.6.2021. Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse osoitteella Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

TB Jäsenet: Discord-palvelin

Baletin Discord-palvelimelle on kertynyt jo mukavasti jäseniä! Liity mukaan keskusteluihin seuraamalla ohjeita foorumin jäsenpuolelta.