Uutiskirje 7/2021

Turun Baletin helteinen heinäkuu!

Lämpimät kesäterveiset Turun Baletilta! Ohessa ajankohtaisia uutisia.

24.7. Marskimiitti
26.7.-1.8. TB jäsenet: Mökkiviikko
28.7. Kevätkokous
28.7. Kuukausikokous
6.8. Tossumiitti
21.8. Marskimiitti

Kevätkokous

Toukokuun alussa tuli voimaan laki väliaikaisesta poikkeamisesta yhdistyslaista, jonka johdosta kevätkokouksen järjestämistä voi siirtää syyskuun loppuun saakka.

Turun BDSM-yhdistys ry:n kevätkokous pidetään keskiviikkona 28.7.2021 klo 18:00 Aurinkolahdessa osoitteessa Ukko Suden tie 10, Turku. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 10 § määräämät asiat. Löydät esityslistan täältä.

Yhdistyksen vuoden 2021 jäsenmaksu on 15 € ja helpoin tapa jäsenmaksun suorittamiseen on Holvi-verkkokauppamme. Yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa sinut kaikkiin jäsenetuihin, mahdollistaa osallistumisen yhdistyksen toiminnan kehittämiseen Baletin foorumilla ja tärkeimpänä tukee Baletin toiminnan jatkumista. Löydät lisätietoja jäsenyydestä täältä.

Pitkän tauon jälkeen olemme päässet järjestämään jo muutaman miitin ja samalla sapluunalla jatketaan kesän ajan. Tossumiitit jatkuvat elo- ja syyskuussa Panimoravintola Koulun terassilla ja Marskimiittejä jatketaan syyskuun puoliväliin kelin salliessa.

Yhdistyksen jäsenten suosittu mökkiviikko järjestetään viikolla 30, löydät lisätiedot poikkeusjärjestelyistä sekä pakollisesta ennakkoilmoittautumisesta foorumin jäsenpuolelta

Google-kalenteri

Koska se miitti taas olikaan? Voit tilata julkisen kalenterimme näkyviin omaan Google-kalenteriisi osoitteellamme Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. seuraten tämän sivun ohjeita. Muihin sovelluksiin saat kalenterin käyttämällä tätä iCal-tiedostoa. Kalenteria voit tarkastella suoraan tältä verkkosivulta ja samat tiedot ovat nähtävissä verkkosivujemme etusivulla kalenteri-osiossa.