Uutiskirje 9/2021

Syyskuun uutisia Turun Baletilta!

Syksyinen tervehdys Turun Baletilta! Tässä tuoreimmat uutisemme.

PERUTTU! 18.9. Marskimiitti
24.-26.9. TB jäsenet: Mökkiviikonloppu
25.9. Syyskokous
25.9. Kuukausikokous
1.10. Tossumiitti

Syyskokous

Turun BDSM-yhdistys ry:n syyskokous pidetään lauantaina 25.9.2021 klo 17:00 Aurinkolahdessa osoitteessa Ukko Suden tie 10, 20900 Turku. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 10 § määräämät asiat. Löydät esityslistan täältä.

Yhdistyksen vuoden 2021 jäsenmaksu on 15 € ja helpoin tapa jäsenmaksun suorittamiseen on Holvi-verkkokauppamme. Yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa sinut kaikkiin jäsenetuihin, mahdollistaa osallistumisen yhdistyksen toiminnan kehittämiseen Baletin foorumilla ja tärkeimpänä tukee Baletin toiminnan jatkumista. Löydät lisätietoja jäsenyydestä täältä.

18.9. Marskimiitti perutaan viileän sään johdosta.

Tossumiitit pyörivät vihdoin normaalisti, seuraavan kerran tapaamme pe 1.10. tutussa Historia-luokassa Panimoravintola Koulussa.

Jäsenten Discord-palvelin

Olethan huomannut että yhdistyksellä on nykyään oma Discord-palvelin? Löydät ohjeet liittyä keskusteluihin täältä foorumin jäsenpuolelta.