Uutiskirje 10/2021

Lokakuu kuin Balettia vain!

Syksyinen tervehdys Turun Baletilta! Tässä tuoreimmat uutisemme.

17.10. Suostumustyöpaja D-henkilöille
24.10. Neuloitusworkshop
30.10. Bussimatka SMFR Halloween
5.11. Tossumiitti
26.-28.11. TB jäsenet: Pikkujoulut
1.12. Kuukausikokous
3.12. Tossumiitti

Yhdistyksen vuoden 2021 jäsenmaksu on 15 € ja helpoin tapa jäsenmaksun suorittamiseen on Holvi-verkkokauppamme. Tämän vuoden puolella liittyessä jäsenyys on voimassa 28.2.2022 saakka.

Tällekin vuodelle on luvassa vielä vain yhdistyksen jäsenille järjestettävät pikkujoulut ja niiden lisäksi yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa sinut kaikkiin jäsenetuihin, mahdollistaa osallistumisen yhdistyksen toiminnan kehittämiseen Baletin foorumilla ja tärkeimpänä tukee Baletin toiminnan jatkumista. Löydät lisätietoja jäsenyydestä täältä.

Uusia jäsenetuja
Seksuaalineuvoja Heikki Laine
Yhdistyksen jäsenenä saat -20% alennuksen Baletin jäsenkortilla.
Olen auktorisoitu seksuaalineuvoja (SSS), jonka erityisosaamista ovat monimuotoiset ihmissuhteet, seksuaalisuuden marginaalit ja avoin, lämmin kohtaaminen. Tervetuloa yksin, kaksin tai monin!

Jolingerie
Yhdistyksen jäsenenä saat -10 % alennuksen Baletin jäsenkortilla tai verkkokaupasta alennuskoodilla.
Jolingerieltä kauniit ja istuvat naisten alusasut arkeen ja juhlaan. Myös pluskoot!

Muut jäsenetumme löydät täältä.

Kuukausikokous
Kaikille avoimet kuukausikokoukset ovat palanneet kalenteriimme! Seuraavan kerran käsittelemme yhdistyksessä ajankohtaisia asioita ke 1.12.2021 Panimoravintola Koulun Historia-luokassa. Kokouksen yhteydessä tiskiltä kuppi kahvia/teetä/pieni limu salasanalla "Baletti". Esityslistan löydät noin viikkoa ennen kokousta foorumilta.

17.10. Suostumustyöpaja D-henkilöille
Työpajassa käsitellään suostumusta BDSM:n viitekehyksessä helposti tartuttavan teorian ja esimerkkien kautta.

24.10. Neuloitusworkshop
Uusinta viime vuodelta, kaksiosainen työpaja kaikenlaisesta terävästä - osallistujia kaivataan jotta tapahtuma saadaan järjestettyä!

30.10. Bussimatka SMFR Halloween
Kun on kerran bileet, sinne on mentävä! Bileisiin on vielä muutama, vain Baletin yhteiskuljetuksella saapuvalle varattu lippu jäljellä SMFR:n verkkokaupassa. Tarkista lisätiedot linkin takaa ja tule tutustumaan Baletin linja-auton tunnelmaan!

Menovinkki
Tämän viikon lauantaina 9.10.2021 aukeaa WAM Turun kaupungin taidemuseossa "Spektri – Sukupuoli ja seksuaalisuus nykytaiteessa" -näyttely, jossa nähdään laaja kattaus nykytaidetta, joka kuvaa sukupuolen ja seksuaalisuuden moninaisuutta. Näyttelyssä on esillä mm. Kuvataiteilija Minna Havukaisen Puutarha -videoteos, jossa kuullaan BDSM-kulttuurin edustajien ajatuksia kinkyydestä ja sen merkityksestä elämässä. Avajaistapahtuma on kaikille avoin sekä pääsymaksuton ja ohjelman löydät täältä.

Turun Baletti suunnittelee myös erityisesti kinkyille suunnattua yksityistä näyttelyiltamaa ja tästä seuraa lisätietoa myöhemmin!