Jäsenmaksut 2023

Yhdistyksen vuoden 2023 jäsenmaksu on nyt maksettavissa verkkokaupassamme ja loppuvuoden Tossumiiteissä klo 18-20 välisenä aikana.

Palaamme pienen tauon jälkeen vanhaan käytäntöön, ja nyt liittymällä uutena yhdistykseen saat vuoden hinnalla jopa 16.5 kuukauden jäsenyyden. Tämä loppuvuosi 2022 sisältyy ensi vuoden jäsenmaksuun kaupanpäällisenä, sekä jäsenyytesi on voimassa aina 29.2.2024 asti.

Jäsenmaksu vuodelle 2023 on 20 €, ja voit noutaa jäsenkorttisi lähes mistä tahansa Turun Baletin tapahtumasta. Jos haluat jäsenkortin postitse kotiin, veloitamme siitä 2 € lisämaksun (postimerkki 2.10 €). Yhdistykselle on myös suunnitteilla sähköinen jäsenkortti ja siitä seuraa lisää tietoa viimeistään vuoden alussa.

Yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa sinut kaikkiin jäsenetuihin, mahdollistaa osallistumisen yhdistyksen toiminnan kehittämiseen ja tärkeimpänä tukee Baletin toiminnan jatkumista. Löydät lisätietoja jäsenyydestä täältä.

Tiedotamme tässä samalla vielä siitä, että nyt voit tilata verkkokaupastamme myös teoksen Kinkyskenen Käsikirja Aloittajalle 10 € hintaan (sis. postikulut 4.20 €), ellei sinulla ole mahdollisuutta noutaa sitä tapahtumistamme.